Kaló Andrea

Kaló Andrea

1992-ben végeztem a Pető Intézetben konduktor-tanító szakon. Azóta is gyermekekkel és családokkal dolgozom, mint szakvizsgázott konduktor. Több éves szakmai tapasztalatomat korai fejlesztésben, idősebb gyermekek mozgásfejlesztésében és 2015 óta diagnosztikai területen szereztem.

Manuálterapeutaként is dolgozom, mint Bowen alkalmazó és Craniosacralis terapeuta, fiatal felnőttek és felnőttek kezelését egyaránt végzem. Kinezio tape, Etetési és evészavarok terapeuta végezettséget is szereztem.

  • 1992. Mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézete – konduktor, tanító​
  • 2015. Műszaki Egyetem – közoktatásvezető pedagógus szakvizsga
  • 2016. A SEED Fejlődési Skála, mint egy lehetséges fejlődésvizsgáló eszköz
  • 2017. Kinesio – Tape alap és haladó tanfolyam
  • 2018. Bowen manuál technika, Bowen Academy Europe
  • 2019. Biodinamikus Craniosacralis terápia
  • 2020. JóLenni, etetési és evészavarok komplex, korai terápiájának elméleti és gyakorlati alapjai
Kovácsné Lajos Anita

Kovácsné Lajos Anita

Szakvizsgázott gyógypedagógus, tanító vagyok. 2001 óta a (gyógy)pedagógia több területén is dolgoztam: általános iskolai oktatásban, szegregált oktatásban tanulásban akadályozott és értelmileg akadályozott, autista óvodáskorú és iskoláskorú gyermekekkel.

Jelenleg korai fejlesztéssel, valamint dinamikus szenzoros integrációs terapeutaként, etetési és evészavarok komplex, korai terápiával foglalkozom. 2014 óta diagnosztikában is dolgozom.

  • 1997-2001: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar – tanulásban akadályozottak pedagógiája(gyógypedagógus)
  • 1997-2001: KE Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Kar – tanító szak
  • 2012-2013: Kodolányi János Főiskola – Szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető
  • 2015. A matematika tanulás zavarai (diszkalkulia)
  • 2016. A SEED Fejlődési Skála, mint egy lehetséges fejlődésvizsgáló eszköz
  • 2017. JóLenni, etetési és evészavarok komplex, korai terápiájának elméleti és gyakorlati alapjai
  • 2017. Kinesio – Tape alap és haladó tanfolyam
  • 2019. DSZIT (dinamikus szenzoros integrációs terápia) – terapeuta
  • 2019. Craniosacralis biodinamika
  • 2019. Bayley–III fejlődési skála 0-3,5 éves korig
  • 2021. Kulcsár féle Komplex Mozgásterápia
Pilaszanovich-Máté Szilvia

Pilaszanovich-Máté Szilvia

2006 óta a Fejér Megyei Szent György Egyetemi Oktató Kórház Csecsemő- és Gyermekosztályán dolgozom gyógytornászként. Munkám során olyan típusú esetekkel foglalkozom, mint például, eltérő izomtónus, megkésett mozgásfejlődés, megkésett beszédfejlődés, koraszülöttek, különböző veleszületett fejlődési rendellenességek, ferdenyak (torticollis), lúdtalp, scoliosis, egyensúly koordinációs problémák, stb.

  • 2001- 2005 Gyógytornász szak, Pécsi Tudományegyetem Egészségügyi Főikolai Kar
  • 2013-2014 Gyermekrehabilitációs szakgyógytornász képzés, Miskolci Egyetem
  • 2009 Játékos Tornaórák, Mozgásfejlesztő program a gyermekonkológiákon segítő szakemberek részére, Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvány, Budapest
  • 2014 Neuroterápia (fejlődésneurológia a gyakorlatban) – posztgraduális összefoglaló tanfolyam – Fejlődésneurológiai Társaság
  • 2014 Szenzomotoros szemléletű “Állapot és Mozgásvizsgálat” /ÁMV/ felvétele, értékelési szempontjai és alkalmazási lehetőségei, BHRG Alapítvány
  • 2014 Schroth terapeuta, 3D Scoliosis Terápia, SpineArt Továbbképzési központ
  • 2015 TSMT terápia, BHRG Alapítvány
  • 2018 A neuro-szenzomotoros szemléletű Longitudinális Komplex Vizsgálat (LongiKid C) felvétele és értékelésének szempontjai, Budapest
  • 2021. Baba FDM (Fascia Disztorziós Modell), Budapest
Dorotovics Miléna

Dorotovics Miléna

2006 óta több területen dolgoztam, gyermekekkel, serdülőkkel és felnőttekkel egyaránt. Egyéni és csoportos gyermek pszichoterápiák, óvoda- és iskolapszichológia, tehetséggondozás, szociálisan hátrányos helyzetű serdülők mentálhigiénés támogatása és több éves, intenzív gyermek pszichodiagnosztikai munka során bővíthettem szakmai tudásom.

Elsődleges számomra a nevelési tanácsadás során a szülői kompetenciák erősítése, a családi élet harmonizálása és a gyermeki lélek optimális fejlődésének segítése.

  • 2001-2006 Szegedi Tudományegyetem – pszichológus és pszichológia tanár A gyermekkor és a nevelés pszichológiája, Személyiség- és klinikaipszichológia
  • 2008-2010 Eötvös Lóránd Tudományegyetem, Budapest – tanácsadó szakpszichológus
  • 2017-2018 KÖVI, SZTE, Szeged – Holland-magyar vezetőképzés – közoktatásvezető pedagógus szakvizsga
  • 2007. A rajzvizsgálat alapjai, dr. Vass Zoltán, Budapest
  • 2009. WJIE – Kognitív képességek mérése gyermekeknél, (The Woodcock- Johnson International Editon II.)
  • 2010. WISC-IV – Gyermek Intelligencia teszt (Wechsler Intelligence Scale for Children – Fourth Edition)
  • 2019. Bayley–III fejlődési skála 0-3,5 éves korig (Bayley Scales of Infant and Toddler Development, Third Edition)
  • 2020. Érzelmi- és viselkedészavarok kezelése játékterápiával, Vadaskert Alapítvány
  • 2020. JóLenni, etetési és evészavarok komplex, korai terápiájának elméleti és gyakorlati alapjai
  • 2021. Kulcsár -féle Komplex Mozgásterápia
  • 2021. Alapozó terápia